Emine123kuzu Beyzanurss benimde dönmedi şuan 38+1 im ama 39+1 e gün verdi ,riske atmak istemediğini söyledi, işte kanama olabilir nişan gelebilir ami bir sey olur ameliyata aç giremezsin dedi korktum ben , 40 iinci haftayı donmesi için mi bekleyeceksiniz
Beyzanurss Emine123kuzu doktor 40 bekleyelim dedi bilmiyorum hiç 😒 o da var ani bi şey olsa napacaz bilmiyorum
Mine_01 seventhings evet doner bana 20 haftada ters oldguni soyledi ama %90 döner dedi. 27. Haftadayim ve düzelmiş çok şükür
bukurosnana seventhings Yok be yavrum hiç sanmıyorum. Bebde baya temizlik yapıyorum evim çok merdivenli bütün gün belki 100 kez merdiven in bin yapıyorum. Bebegi etkilediğini düşünmüyorum yoksa doktor muhakkak söylerdi. Erken doğum riskin yoksa bebek kanalda değilse iş yapmak ne bebegi döndürür nede zarar verir. Zaten kendini paralayacak kadar yapamiyo ki insan ağırlaştık artık
Emine123kuzu Beyzanurss bizimki minyon olacakmış normalde dogum kanalına ters girmesin diye bile erken alıyorlarmış ama hem biraz kilo alsın hemde izinden gelsin diye bekliyoruz, inşallah gününde gelir bizimki de