seventhings 32+3 haftalık suan bebegim ters duruyor dönmesse sezeryan dedi doktor döner mi sizce daha??
handecc seventhings zaten genelde 32’den sonra dönüyorlar diye biliyorum 🤗 bence simdiden endişelenmeyin daha vakti var. benimkide o civarlar dönmüştü
tubasd seventhings benimde tersti döndü sizinde döner. bazi hareketler var dönmesi icin internetten bakabilirsiniz ozellikle secde donmelerinde yardımcı oluyor
Eboz seventhings benim kızım da 33e kadar tersti 34 den sonra döndü şuan 37 bekliyoruz kanala girmesini
bukurosnana seventhings Canım bende senin gibiydim normal doğum çok istediğim için 30 . Haftadan itibaren dondumu dönüyor mu diye hep düşündüm durdum . Doktoruma sordum evet bebek doğum pozisyonunda dönmüş zaten 38. Haftaya kadar bebeklerin dönmeme ihtimali %3 oluyor dedi. Yani endişe etme doner diye düşünüyorum 🤗
seventhings handecc bu zamana kadar doktorum hiç böyle bişey dememişti bugün ilk kez başka doktora göründüm ters duruyor suan dedi direk
Emine123kuzu Beyzanurss benimde dönmedi şuan 38+1 im ama 39+1 e gün verdi ,riske atmak istemediğini söyledi, işte kanama olabilir nişan gelebilir ami bir sey olur ameliyata aç giremezsin dedi korktum ben , 40 iinci haftayı donmesi için mi bekleyeceksiniz
seventhings tubasd tamam bakacağım ilk önceliğim normal doğum sezeryanda olabilir tabi ama normal olsa daha iyi olur
Duruuulina seventhings benim doktorum o hareketlerin doktor ve ebe gözetimi altında olmadan yapmanın zararları olduğunu kesinlikle yapmamamı söyledi bu konuda çok net uyardı beni dikkat edin YouTubeda zararlarını anlatmıyorlar
seventhings bukurosnana iyi bari o zaman peki bunun temizlik yapmayla falan alakası var mı ya ben temizlik falan da yapıyorum yapmiyim mi
bukurosnana seventhings Yok be yavrum hiç sanmıyorum. Bebde baya temizlik yapıyorum evim çok merdivenli bütün gün belki 100 kez merdiven in bin yapıyorum. Bebegi etkilediğini düşünmüyorum yoksa doktor muhakkak söylerdi. Erken doğum riskin yoksa bebek kanalda değilse iş yapmak ne bebegi döndürür nede zarar verir. Zaten kendini paralayacak kadar yapamiyo ki insan ağırlaştık artık
Duruuulina seventhings benim 33 te tersti 35 te dondu cok şükür döner yani doktor endişelenme demişti sezeryan dan bahsetmedi bile bunu düşünmek için erken dedi
tubasd Duruuulina gunde 5 vakit namazla o hereketi defalarca yapmış oluyoruz zaten. 💓 ama bazi hareketler kesinle tek yapilmamali👍
Irmyldm9 Benim 39+5 te doğum sancısıyla beraber dönmüştü. Endişe etme nasibinde ne varsa o seni buluyor. 🤗
Duruuulina tubasd katılıyorum namaz etkisi olabilir ama işte doktor kesinlikle tek yapılmamalı falan deyince ben cesaret edemedim o video daki hareketleri yapmaya
Beyzyldzuyr seventhings Canım inşikak suresi oku. Surenin içinde secde ayeti geçtiği için bebek secde pozisyonuna geçip dönüyormuş. Rabbim ol derse olur. Hayırlı kolay doğumlarımız olsun inşaAllah