Seheeer CaglaCA 6 haftada prilama başladım gece 2 gündüz 1 tane alıyordum. Ben 11. Haftadanin sonunda ilacı tamamen bıraktım şu an 13 haftalık oldum çok az bulanıyor ilaç alacak kadar değil. 😍
Didmin CaglaCA bence hiç ilaç kullanmayın ben öyle bulantılar yaşadım kı buzdolabından nefret edıyordm bakamıyordum kraker ve kuru yemiş tavsiye ederim bir de hafif çorbalar yoğurt
Dmrbs18 CaglaCA 13 +6 haftamdayım 7 haftadan beri prilam kullanıyorum bana çok iyi geldi . Onu icmezsem kusmaktan halim kalmıyor doğuma.kadar içilebilir zararı yok . Ben yemek dahi yiyemiyodum çok şükür şuan yiyebiliyorum
Dmrbs18 CaglaCA herkesin hamilelik süreci çok farklı evet 3 aydan sonra rahatlanılır diyolar ama 9 ay boyunca kusan insanlar bile var bazıları hiç bulanmyor belirti bile.olmuyo
nazli5334 CaglaCA 9.cı aya kadar süren bile var dedi hekim, haftasonu evdeyim içmeyim deneyeyim dedim ama bulantılarım başladı hemen o yüzden hala kullanıyorum
iremyigit CaglaCA doktorun verdiyse sakıncası yoktur tabi bende çok kötüydüm 7. Haftamda başladı 10 ve ya 11. Haftalarda azaldı ben hiç ilaç kullanmadım ☺️🤷