CaglaCA Doktorum dramamine ve Prilam dr ilaçlarını verdi kullansam mı kullanmasam mı bilemedim sizler bulantı için ilaç kullandınız mı? Hamilelikte 7+5 teyim.
handecc CaglaCA uzunca bi süre prilam kullandım. Sonra bulantılarım kesilince bıraktım. Prilamdan çok memnunumdum zaten hamileler için yapılmış bir ilaç 🤗
K1-fatma CaglaCA ben prilam kullanmıştım doktorum vermişti o şekil de biraz rahat geçti çok fazla bulantım olmustu uzun süre de kullandım
EbruMirac CaglaCA hiç bir zararı yok korkmayın benim çok oluyordu akşamlar iki tane sabahta bi tane içiyordum prilam doktor içebilirsin sorun olmaz demişti ama yine de geçmiyordu çok kötüydü en son onzyd 4mg verdi onu denedim geçirdi ama tuzluydu fiyatı baya 🤣😏
Elifcanay1 Doktorunuz verdiyse sakıncası yoktur zaten, bende dramamine kullanıyorum bulantı olduğu zamanlarda
CaglaCA Elifcanay1 evet ama yinede insan tedirgin oluyor alışkanlık yapar mı ilaçlar ya da zararı olur mu diye kullanan yorumlarını almak istedim tşk ederim🙂
CaglaCA nazli5334 22 haftalığa kadar bulantı sürmesi fazla değil mi? İlk gebeliğim 3 aydan sonra bulantı olmaz diyorlar
Kvsrsyds CaglaCA Bende kullandım alışkanlıkta yapmadı bence bualntiniz çoksa kullanın ileriki haftalarda çoğalırda muhtemelen
Dmrbs18 CaglaCA herkesin hamilelik süreci çok farklı evet 3 aydan sonra rahatlanılır diyolar ama 9 ay boyunca kusan insanlar bile var bazıları hiç bulanmyor belirti bile.olmuyo
nazli5334 CaglaCA 9.cı aya kadar süren bile var dedi hekim, haftasonu evdeyim içmeyim deneyeyim dedim ama bulantılarım başladı hemen o yüzden hala kullanıyorum
calciumoxalat Prilam gebelere uygun bir ilaç , çok memnunum. Bulantın varsa alıyorsun dayanılmıyor malesef.
Ozgectndg CaglaCA bende öyleydim 6 haftada bi başlamıstı 14 15 haftaya kadar tavuk et sigara yemek kokuları sokaga cıkamaz olmuştum bana iyi gelen yemek yememek ve bol tuZlu erik ile turşu suyu içmekti doguma kadar tavuk sigara tiksintim devam etti ama
Seheeer CaglaCA 6 haftada prilama başladım gece 2 gündüz 1 tane alıyordum. Ben 11. Haftadanin sonunda ilacı tamamen bıraktım şu an 13 haftalık oldum çok az bulanıyor ilaç alacak kadar değil. 😍
Kalbim-22 CaglaCA suan 12+3 üz 5 haftada bulantı ve kusmalarim başladı halada devam ediyor prilam kullandim 2 ay ama hic etki etmedi bana en son doktorum zofer verdi o biraz iyi geldi çok şükür bebeğimde sorun yok bunaldikca kullan