bendiyebiriii Merveclnk evet sizin yorumunuzdan sonra baktım internetten. Teşekkür ederim. Baya da duymayan varmış ondan gitsem duymasam kesin dert sahibi olurum yahu😅 bir an önce hareketlerini hissedelim hepimiz inşallah ya
biranneadayi15 Crnn_1 19+1 haftalık hamileyim bugün doktordan geldim ilk hareketlerini 17+3 te hissetmeye başladım ve her gün hissediyordum bir anda hissetmemeye başladım tam bir hafta hiç bir kıpırtı yok stresten öldüm dirildim yani ama çok normalmiş gerçekten 22 haftadan sonra hissedilirmiş üzülme çok korkuyorsan bir acile git istersen
Aysenurozs Crnn_1 canım bebek hareketleri için erken kendine sıkıntı yapma doktorum 30. Haftadan sonra günlük düzenli hareketler bekleriz dedi. Hatta çoğu gebe 24. Haftasında ilk kez hissediyor bebeğini. Yorulmuşsundur belki sırtüstü uzan konuş bebeğinle. Ama yine de rahat edemiyorsan doktorunla görüş
Merveclnk bendiyebiriii inşallah çünkü ben de Bi kafayı yemiştim 19+5 im 16 haftalarda daha çok pıt pıt ediyordu sonra azaldı gibi geldi dedim noluyor sonra aklıma geldi sağlık ocağı sabah gittim dinledim yavrumun kalp atışlarını gayet iyiydi Rabbime bin şükür sizin de aklınızda bulunsun her gün bile gidebilirsiniz hemşirenin yanına gidin o dinletiyor ☺️🌸
bendiyebiriii Merveclnk ben daha 11 haftalık olacağım yarın. Gelebilirsin dedi hemşire ama duyamayabiliriz de dedi bilemedim
Aybukemom Crnn_1 çok normal ,hareket ediyordur ama yavaş yavaş ediyordur sen anlamıyorsundur , ilk gebeliğinse o haftalarda arada hissetmemen çok normal . 26 dan sonra net hissedersin
Merveclnk bendiyebiriii he haftan erken bilemedim şimdi Bi gidersin canım belki duyarsn denemiş olursn ☺️🌸
Ebru-EY Tatlı şeyler yiyip soluna yatıp takip et bence vuruyor mu. Ben öyle yapıyorum. Doktorum demişti