Crnn_1 Haftaya gidicem 2 gün sonra 4-5 gündür hee gün her saat hissetim ama dün akşamdan beri bebeğimi hissetmiyorum bu normal mi çok korkmaya başladım :(
Burcuuuuu Crnn_1 normal bende geçen gün hsiseedim 24 olacam bı gün boyunca nerdeyse sonra harekete geçti daha küçük ondan
Tubatgn Crnn_1 bende 19 içindeyim 1 2 gündür arada bir hareket ediyor, bu haftalar çok normal canım ama endişe ediyorsan doktora git🌸
nilsmomy Crnn_1 hiç mi hissetmediniz biraz tatlı yiyin çikolata ve sessiz bir odada uzanın hissetmeye çalışın karnınızı dürtün biraz buna rağmen hissedemezseniz acile gidin
Merveclnk Crnn_1 normal ben de hissetmiyorum doğru düzgün 30 haftaya kadar düzensiz hareket normal diye biliyorum .
Minikbebegim1999 Crnn_1 hergun hissediceksin diye birsey yok dedi bana doktor birgun daha fazla oynar birgun az oynar o oynasa da haftamiz küçük olduğu için biz hissetmiyoruz her hareketi hisedilmiyor için rahat olsun
Limonsekeri Crnn_1 sağlık ocağında kalp atışı dinlenebiliyormuş diye duymuştum istersen bi git dinle rahatlarsın en azından canım küçük daha düzensiz olması hepimiz için normal
[silindi] Crnn_1 Sağlık ocağına gittiğinde bile kalp atışını dinler hemşire Bir sıkıntı yoktur Allah’ın izniyle sıkma canını