Nur_089 Yaa🫶🏻😍 Benimdi bir kiz bir oglan ikizlerim var gobisimde su an Neva ve Asil koyacagim insallah🧿🙏🏻🫶🏻
Hilal3425 Anneperi benim ismim hep ismimi çok sevmişimdir hiç keşke adım şu olsaydı demedim kızınız olursa oda ismini çok sever bence :))
Anneperi Hilal3425 Benim çocukluk arkadasımdı hep kızım olursa adı hilal olsun istedim çok güzeldi kendiside