Naviber Bebeğimin cinsiyeti henüz belli değil ama kız olursa Neva koymayı düşünüyorum. Sizler ne düşünüyorsunuz?
Kizilicee Daha cinsiyeti belli degil ama kiz ismi bulmak cidden cok zor bizim seçenekleriniz Helen, milena , almila, tomris
Hilal3425 Anneperi benim ismim hep ismimi çok sevmişimdir hiç keşke adım şu olsaydı demedim kızınız olursa oda ismini çok sever bence :))
Dilek-K0 A_syma yüsra ve ayşıl kurân da geçiyor eşimle de baktık baya o yüzden tercihim kurân da geçmesi☺️