Tugceakts67 yaa lütfen o güzel canınızı sıkmayın 💛 her bebeğin dünyaya geliş şekli farklıdır, suni sancı sizi korkutmasın ne olur.. başıma gelse bende korkarım belki ama moral çok önemli. o güzel bebişi kucağınıza aldığınızda her şeyi unutacaksınız, herkes öyle söylüyor biliyorsun🥹 Allahım yâr ve yardımcı olsun bu aşamada🐥🤲🏼