Tugceakts67 ilk doğumum tıpkı sizinki gibi başlamıştı. İlk olduğu için acemilikten anlamamıştım, son 2 gün inanılmaz yürüyüş ve tempo olmuştu bende, tıpkı sizinki gibi 38+5’te akşam karnımda kasılma olmaya başladı, önce yalancı kasılmadır dedim. Sonra büyük tuvalet ihtiyacı duydum akşam 10 gibi, tuvalete gittim ve kan geldiğini gördüm. Hemen doktorumu aradım, hastaneye geçmemi söyledi, açılmama baktılar 4 cmdi. Kasılmalarım da vardı. O gece acil sezaryene alındım çünkü bazı sebeplerden ötürü normal doğum planlanmamıştı. Sizin doğum süreciniz zaten başlamış bence, çok çok yürüyüş yapın-merdiven inip çıkın. Ben koca AVM’yi saatlerce yürüyüp inip çıkmıştım, bunlar hep doğumumu öne çekmiş. Hareket doğumu hızlandırıp kolaylaştırıyor bence.