Dilek-K0 Baymehal iphone dışında birşey kullanmadım açıkcası şuan da elimde iphone 11 var her anlamda memnunum 😂
Anonymousmom Baymehal 2 senedir kullanıyorum bir sıkıntı çıkmadı. Devamlı note serisi kullandım uzun zamanlar kullanmıştım
Baymehal Seyma0323 😂😂😂 kâr amaçlı ıphone iyi ama ben çok aktif kullanan biriyim telefonu birde kamerası yapay çektiği zaman bu şuan ki telefonumu fazla fotoğraf çekmedim selfie arka kamerası mükemmel ama diyecek lafım yok 😅
Seyma0323 Baymehal ben telefondan pek anlamam ben iphoneda kullandım samsung da kullandım ve ilk defa uygun bir marka xiaomi kullaniyorum ve en çok da bundan memnun kaldım🙃 iphone da herşeyi özel ayrı indirmen gerekiyordu vs vs hiç uğraşamam