Ben 2 sene önce redmi note 8 aldım, ben telefonu aktif kullanan biri değilim resimlerde falan çekmem, sadece iş gereği whatsapp kullanırım🙃
Yanlış anlamayın ozaman durumumda vardı iPhone almaya, tabi ozaman bide daha ucuzdu eşim o kadar söyledi iPhone al diye ama gerek duymadım şimdi pişmanim iyi yatırım yapmış olurdun kâr ile satardım🤣🤣 şimdi alamam