Tutiko 1gebegunlugu çok daha zor gecti midem bulantısı hic gcmedi cok alerjik ve hasta oldum uykusuzluk had safhada
Prtkl27 1gebegunlugu benimki rahat geçiyor mide bulantisi yok yaşamadım fazla ilkinde çok kusuyorum ne yesem sadece bunda sanki yüküm daha ağır gibi hissediyorum bir iş yapsam hemen yan taraflarım ağrıyor 18+6 bide kızım var 9 aylık 2. Gebelik biraz istemeyerek bilmeyerek oldu
egeninincisii 1gebegunlugu Başta bulantı çok zorladı. Şimdi gebelik şekeri, kaşıntı, bel ağrısı. Ve tabi aynı anda oğlumla ilgilenmek.
AleynaSvn 1gebegunlugu ikisinde de son aya kadar hamile olduğumu hissetmiyodum bile 🫢 maşallah diyelim çok rahat geçti ama gel görelim 2. Sezeryan olacam biraz tedirginim 🥺 2. Daha mı zor daha mı kolay bilmiyorum
1gebegunlugu AleynaSvn benimde nasip olursa 2 sezaryenim olacak bende korkuyorum 😔 ilkinde gözüm karaydı
AleynaSvn Biryabanci1 bi oğlum var gönül isterdi tabi 2. Kız olsun ama o da erkek sağlıklı olsun hayırlı evlat olsun
2Meyve- 1gebegunlugu ben ilkinde hamilelik yaşamamışim inan ki ikinci gebeliğim mahfetti beni 😔 bakalım 12+3 şuanda .
1gebegunlugu 2Meyve- ufff sahi mii korkmaya başladım ama😔 geçmişler olsun sağlıcakla alalım kucağımıza inşallah
Betullllmirac41 Oğlumda mide bulantım çok olmuştu ama şimdi hiç yok göğüslerim dışında hamilelik belirtisi yok 🤭 9 haftalığız şuan 🎈
Erbe 1gebegunlugu her anlamda farklı ilk bebisimde sadece karnim büyüyordu hiç yerimde durmuordum Fink Fink geziordum bunda mide bulantısı halsizlik yerimden kalkamiom oluom
1gebegunlugu Erbe uff bende ilk gebeliğimde sadece idrar yolu enfeksiyonu geçirdim başkada hiç ber sorunum olmadı. Ama bu çok zorluyor daha 5. Haftadan
sedefyrs1101 İlk gebeligimle bu gebeliğim birbirinden tamamen farklı bunda yaşadıklarımı onda yaşamadım onda yaşadıklarımı da bunda yaşamadım değişik ya cinsiyetleri de aynı ama 😅
Biryabanci1 1gebegunlugu Ya ilknde bu kadar uyku halsizlik yoktu ya şimdi yatakla birleştim resmen hiçte böyle biri değilim. Tansiyon yerlerde artık ayakta duramıyorum kusmak keza 🥹