Ysn amin insallah allah herkesin evladino bagislasin. Umutsuzluğa kapılma bana ilk dediklerinde dünya yıkıldı altında kaldım sandim daha çok küçüktü erken dogurcam sandim bari 25 hafta olsaydı bi şansı olurdu dedim kendimi de bebegimi de yiprattim allah ne derse o oluyor ben biliyorum ki yatmasaydım da o benim nasibimse bana gelicek hep allaha sığındım dua ettim başka gebelik sorunlarımda var o şekilde dayanabildim dua et tevekkül et gerisi allaha kalmis