Hamileliğimin başlarında forumda görmüştüm şu sıralar denk geldiğim söylenemez
‘ karnımdan çıt diye sesler geliyor herkes bebeğin kemiklerinden geldiğini söylüyor doğru mu ’ vs tarzı okumuştum herkeste evet falan demişti. Hatta o zaman içimden demiştim nasıl ya nasıl olabilir böyle bişey falan diye. Geçen gün koltukta otururken elimde bişi ile oyalaniyodum bir çıt sesi duydum emin olamadım belki benden gelmiştir kemiklerimden falan diye düşündüm…
Ama bugün az önce yatakta yatarken karnımda debelenirken oğlum ard arda çıt çıt kemik sesi geldi ben şok oldum. Dedim hah kırdı bı yerini sakin ol falana döndüm. Öyle paylaşmak istedim çok değişik şeyler yaşıyoruz günden güne :) bu arada bugün 33+0 olduk biz…