dmtturan Hallegalley İyi ki çektiler çünkü benim bildiğim 20 ilk dişin yararı olmuyormuş bir saman sonra apse yapıyormuş ameliyata kadar yolu var diye biliyorum
Hallegalley dmtturan Evet sıkıntılı bir diş baya doktorum izin kağıdı verdi öyle çektirebildim şükür dikişe falan gerek kalmadı
Izm123 dmtturan Hamileyken yirrmilik dişimi bile çektirdim mecbur kaldığım için çok şükür hiç birşey olmadi dmtturan
Ipekk123 _edakrsu22 kadın doğum doktorunuz aksini söylemedikçe yapılabilir çok zorlu bir tedavi olmadıkça tabi dişin durumuna da biraz bağlı ☺️
Elfeskc Hilaynur işte bende antibiyotik te var ama kullanabilirsin dedi içim hala rahat değil tam bitirmeden kutuyu cekmiyo doktorda
Elfeskc Ozummms bana doktor antibiyotik verdi hiç sorun olmadı demi doktorum kullanabilirsin dediği halde içim rahat değil korkuyorum bebege zararı olur diye
Ozummms Elfeskc hayır canım ben hiç sorun yaşamadım hatta dişimi aldırır aldırmaz doktoruma gittim hemen şu an çok sağlıklıyız 32+2 yiz için rahat olsun 😊