dmtturan Görüşmedim. Acil olmadığı için. Eğer acil bi durumsa mesela agridan duramiyorsaniz o zaman yapiyormus o da doktor izniyle. Öyle dedi hatta dedim ben de 2. trimester dönemindeyim diye ama fark etmez anestezi filan sıkıntı olur, sizin en asgari zamanda isleminizin yapilmasi lazim hamile oldgunuz icin o yuzden dogumdan sonra gelin dedi. Benim de diş röntgenim cekilecekti, dolguya baktiracaktim