hayirlisi06 postunuza yorum yapmışım ağlayacak bir şey yok bit şampuanı alıp yıkayın diye ama insan başına gelince gerçekten çok kötüymüş dün kızımda gördüm bana da geçmiş ağlamadım ama ağlayacak kadar kötüydüm paranit aldım kendi saçımı da kızımınkini de yıkadım acaba sizinki geçti mi ve neler yaptınız