39+1 hamileyim hastalık vs derken tam bu noktaya geldik öksürük nezle biraz geçti simdide ana okuluna giden kızım bitlenmis yani sirke gördüm bir değildi ama kızımın konuşma sıkıntısı var hemen etkileniyor ona diyemem ona demeden şampuan falan alıp bu işten kurtulmam lazım doğuma kadar zaten çok da az kaldı ailem desen gurbette eşim akşam yorgun geliyor ağlamaktan helak oldum önereceginz en iyi şampuan veya başka yöntemler neler
Tarak ve yastık kılıfını makineye attım birde para bit şampuan gördüm onu alacam benimde kafam kaşınıyor psikolojik mi bilmiyurm