yaasemin Merve201119 amin inşallah sizinde sağlıkla gelsin inşallah siz ne yiyip içtiniz nerdeyse 2 kilo olmuş maşallah bebişe🤩🤩
R94_ Merhaba canım bizde 30+3 olduk dün hastanedeydim. 2.45 Gr olmuş dedi doktor bu günleri gördüğüme inanamiyorum 30 dan sonrası hemen gelir inşallah ❤️😇💙
yaasemin R94_ maşallah güzel kilo almış bebiş 30 dan sonra cabuk geçer diyorlar bilmiyorum son 2 ayınız kaldı hayırlısıyla Alalım kucagimiza 😍
R94_ yaasemin evet inşallah gecer 🤗 örgü örüyorum kış bebeği olcak diye zaman su gibi gecicek insallh 🤗
yaasemin R94_ iyi yapıyorsun kısa hazırlık bende bu hafta temizliğe başlıcam sonra bebişin kıyafetlerini yikicam böylelikle zaman hemen gecer 😅😅😅