Senem_11 ilk 50 mg. Sonra 100 mg. Şeker yüklemesi sonucu dahiliyeye yönlendirildim. Hayatımda yemediğim kadar tatlı çekiyordu canım ve yiyodum açıkcası dokrada bunu söyledim. 15 gün kendim unu şekeri kesip dikkat edicem sonra kontrole gidicem inşallah şekerim çıkmaz. Sizinde inşallah çıkmaz şekeriniz düzene girer. Zor bi durum vallahi. 1kare bitter çikolata yiyorum, yoğurt tarçın yada züberin lokmasından bir iki tane yiyorum çok krize girersem npıyım. 🥺