fatmaa37demi5 Hamiss_ dediğiniz gibi doktorumu gerçekten çok seviyorum ve güveniyorum inşallah hayırlısı ile gelir kızım. Çok teşekkür ederim
Elf_28_34 fatmaa37demi5 insallah hayırlısıyla doğururuz cabucak gercekten bu sürec insanı yoruyormus baya etrafimdakiler dogunca soyle olcak boyle olcak diyor ama artik tek dusuncem dogması doğsun geri kalan hersey güzel olucak insallah🤲
fatmaa37demi5 Elf_28_34 aynen öyle asıl her şey doğunca başlıyor diyolar ama şu halimden fazlaca yoruldum
Elf_28_34 fatmaa37demi5 Aynen bende hamilelikten yoruldum başindan beri o kadar zor gecti ki. Dogsun istiyorum esimde neden bu kadar istiyosun dogcak zaten diyo😅
Elf_28_34 Gizem260 Bu acidan da dusunuyorum kararsiz kalmamda bundan aslinda giderim sezaryen diye belkide kendi gelicek hic bilemiyorum sadece suni verirler sonradan sezeryana donerse uzulurum onu istemiyorum gercekten ama bebiste nasil isterse oyle gelcek bakalim sonuc nolucak merakla bekliyorum😅
Gizem260 Elf_28_34 insanı çevrede çok etkiliyor şuan seni o kadar iyi anlıyorum ki bana herkes dedi ki suni sancı kabul etme o kadar acı çekersin açılman olmazsa sezeryan olursun acı çektiğinde kalırsın git direk sezeryan ol Kafamı o kadar çok bulandırıyorlardı ki ama benim hep bi normal doğum yapma isteğim vardı çok şükür Allah yardım etti hiç açılmam yokken ilerlemezken suni sancı takıldıktan sonra ilerleyiverdi içinden nasıl geçiyorsa öyle yap dışarıdan gelen seslere kulağını kapat bi bakmışsın kendi gelir
Deletedmom_110 Elf_28_34 canım kendi kararın ben olmayacağını bile bile normali denedim sende bir dene istersen
Elf_28_34 Deletedmom_110 Doktorla tekrar konusuyum en iyisi soyledigi gune kadar beklesem bile 0 acilmayla suni almak istemiyorum.
Deletedmom_110 nilindunyasi1 inanır mısın 2 saat :) daha fazla dayanamadım Allah tan ki özeldi de hemen aldılar zaten bebeğim de sıkıntıya girdi nefes alamadığım için
Elf_28_34 Hamiss_ Yazdığınız icin tesekkur ederim bende bunu cok merak ediyordum hic acilma olmadan suni sanci nasil oluyor diye. O zaman suni sanci almak daha mi mantikli benim ilk dogumum hic bilmiyorum neye yonelsem diye.
Hamiss_ Elf_28_34 Aslında herkes kendi sancınla daha rahat oluyor diyor ama doğum başlamayınca normal doğum isteniyorsa mecbur suni sancı
fatmaa37demi5 Elf_28_34 eşimin cevap ile aynı. Yeminle onlar 1 ay bile zor taşır şuanda 😅 taşıyan biz olunca onlara kolay geliyor demek tabi
Elf_28_34 fatmaa37demi5 Bugun dedim zaten artik al sen tası diye 😅yani hangi acidan dusunuyorlar cok merak ediyorum
Elf_28_34 Gizem260 Gercekten kafam allak bullak oldu. İcimden ne geciyor onu bile bilmiyorum normalde hic boyle bir insan degilim herseyi net karar veririm ama bu sefer elim dilim baglandi sanki pisman olmakta istemiyorum.
Elf_28_34 Hamiss_ Kendi sancim hic gelicek gibi degil doktorum sen bu hafta da dogurmazsin diyor😅aslinda arada sancim oluyor ama duzenli degil
girl_boy_annesi Elf_28_34 ben 1 cm açıklık ile Suni sancı aldım 18 saat sürdü ama iyiki diyorum kendi sancımı beklesem sezaryen olabilirdim
Elf_28_34 girl_boy_annesi 18 saat cok iyi dayanmissiniz ben sabirsizim biraz dayanamam gibi geliyor 😅
Baymehal Elf_28_34 canım eşimle ilişkiye gir merdiven vs çık hatta yüzme imkanın varsa yüz temizlik yap hurma ye aklıma daha bişey gelmiyor evde yapabilecrğin diğerleri ise suni sancı çok zor diyorlar sezaryan zaten asla tavsiye etmem
Elf_28_34 Baymehal Canım akla gelen herseyi yapiyorum. İliski ,hurma,yürüyüs , sguat,perine masaji sıcak dus aliyorum surekli temizlik yapiyorum ama tık yok. Bunlar bende ise yaramadi.
Hamiss_ Elf_28_34 bana suni sancı verilirken bir yandan da göğüs ucunla oyna ki kendi sancın gelsin dedi ebeler belki işe yarar aklında bulunsun :))
girl_boy_annesi Elf_28_34 İnan’ın bana kalsaydı ilk 5 saat içinde elenecektim ama doktorum sağolsun benden köşe bucak saklandı sezaryen istiyorum diye çok yalvardım ebeler buna ancak doktorunuz karar verir dedi Özel hastane olmasına rağmen onlarda beni iyi çekti kolay değilde ama bebek Doğunda iyiki normal dedim çünkü anında ayaklandım inşallah sizin de hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun
Neslihankscu Elf_28_34 Benim gibi biri daha varmış ya gerçekten rahatladım sizi de görünce. Benim de 40+2 bugün nstde de dün 15-20 düzeyinde çıktı hiç yok yani kendim de hissetmiyorum zaten. Her işimi yapabiliyorum hareketliyim her an tetikteyim ama gelecek gibi durmuyor 😂 bana da istersen cumartesi suni deneriz dedi ben de haftaya çarşamba da nöbeti var dr’un o güne kadar bir sıkıntı olmayacaksa bekleme kararı aldım yani 41+3 gibi olacak benim de. Allah kolaylık versin inşallah her şeyi en kolayından ve en doğalından yaşayabiliriz
Elf_28_34 Neslihankscu Yalnız değilsin 😃iyi senin doktorun cumartesi deneyelim demis bana suan dese denicem artik cok istiyorum. Cumartesi normal nst icin cagirdi olmadi soylucem denesin pazartesi yada Carsamba daha sabrim kalmadi benim😅