Hanımlar merhaba
40+2 haftalık hamileyim. Fakat hic dogum belirtim yok acilmam da yok duzenli bir sancim da yok nst de %40 lık bir sancı çıktı ama hissetmedim. Doktorum 41+4 e kadar bekleyelim suni deneriz olmazsa sezaryen diyor. Hic acilma olmadan suni sancı alırsam surec nasil ilerler fikir verir misiniz ? Kafam karışık strese girmeye basladim 😔