excitedmom- Hanımlar femarayla klomen arasindaki fark ne ?klomenle gebelik elde edemeyip femarayla eden oldu mu . Yada tam tersi klomenle gebelik oluştu mu kaç ay kullanım sonucu oluştu ?
_almirasmom excitedmom- bılmıyorum ama 2 kere femera kullandım tutmadı klomene gore daha ıyı demıstı doktorum şekerim hep yukselıo dıye yaptırmıştım ama boşa yaptırmısım kendım gebe kaldım
sedamom00 excitedmom- ben klomen kullandım kist yaptı merional 75 lik iğne kullandım 10 gün başarılı oldu
Mfyy excitedmom- ben klomen kullandım 22 mm yumurtam oluştu kendiliğinden de çatladı ama gebelik oluşmadı bu ay kimyasal oldu şimdi tekrar regl oldum doktorumdan femera istedim bu ayda deneyin önümüzdeki aya kullanırız dedi nasip artık
yasemin9222 excitedmom- ikisinide kullandım önce klomen sonra femara. Femara daha etkili klomen çok kullanımla rahim duvarında incelmede yapabiliyormuş diye okudum.
Buse1509 Merhaba canım, klomen hiç denemeden doktorum direk femara verdi daha etkili dedi günde 2 tane 5 gün boyunca içtim sonrasında çatlatma iğnesi oldum ve ilk denemede çok şükür hamile kaldım şuan 16 haftalığız 🙂
excitedmom- Buse1509 sağlıkla al kucağına inşallah biz isteyenler için de dua et🌸 kaç tane yumurtan gelişmişti kuzum
Buse1509 Amin canım, Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏 Benim 2 tane yumurtam gelişti femara ile sonrasında ovitrelle iğnesi oldum
sedamom00 excitedmom- yok hayır o iğneden sonra çatlatma iğnesi vuruldum 15 günden sonra doktora gittim
excitedmom- Mfyy nasip kuzum bende klomen bı ay kullandim gebelik oluşmadı bu ay klomen yerine femara mı istesem acaba dha etkili olduğunu okudum hep
sedamom00 excitedmom- klomen den dolayı kist oluştu yumurtam çatlamadı çatlatma iğnesi ile de 2 ay ara verdim sonra merional 75 lik kullandım 10 gün ardın dan çatlatma iğnesi vuruldum başarılı oldu ikinci kez çatlatma iğnesi oldum yani
excitedmom- sedamom00 benimki bı defa klomenle büyüdü iki tane ama gebelik oluşmadı acaba femara kullanınca ilkte oluşur mu
3bebeli1kedili Klomen kullandım 3 yumurtam gelişti pcosum var 5 gün günde 1 vermişti doktorum ne olur ne olmaz diye en büyüğü 22mm en küçüğü sanırım 17-18 civarında bir şeydi sonrasında çatlatma iğnesi oldum ama markasını hatırlamıyorum açıkçası sonrasında üç yumurtam da tuttu üçüz gebeliğim var 31+4 olduk iki kızım bir oğlum olacak Rabbimin izniyle inşallah 🤗 eğer gebelik olmasaydı sanırım femara başlayacağım demişti o ilaç daha etkili diye anlatmıştı
excitedmom- 3bebeli1kedili benim ilk gebeligim olacağı için çoğul gebelikten korkuyorm acemiyim daha yetebilcekmiyim diye o yuzdende klomen femara kullanırken çatlatma ignesi yaptırırken tedirgin olurum diye düşünüyorum
Deletedmom_85 3bebeli1kedili ay canım post hortlamış jdjdjd😬 bende şimdi yazdığını gördüm. 3üz gebelik oluşmuş herhalde gözünüz aydın 🌿 benimde 7 yumurta oluştu gözümü korku sarmaya başladı ya tutarsa 2.3 tane birden 😯😬🥲 nasılsınız bebişler nasıl ? Zor oluyor mu her şey yolunda mı💜
3bebeli1kedili excitedmom- benim de ilk gebeliğim 🤗 25 yaşındayım ilk 3 ay adetim düzenlendi ondan sonra hamile kaldım ben de hep tedirgin oluyordum eşimle de hep konuşurduk ilk başta tek olsun da ona iyi bir gelecek hazırlayalım iyi eğitim verelim ihtiyaçlarını en güzel şekilde sağlayalım diye rabbim üçüz nasip etti hamdolsun şimdi bütün hazırlıklarımız bitti herşeyimiz fazla fazla rabbim en hayırlısını en güzelini yaşamayı nasip etsin canım benim önce senin sağlığın sonrasında evlat ☺️🤗