Kızlar kendinizi adapte ettikçe kafayı taktıkça sitres yaptıkça olmuyor kafayı boşaltmanız lazım bende sizin gibi takıyordum folixasit kullandım b12 kullandım hep yediklerime dikkat ettim besinli şeyler yemek gerekiyor birde eş vitamini kullandık eşimle spem değerleri düşüktü bi sene sonra şuan 6aylık bebişim olucak Allahım isteyen herkese nasip etsin işallah kucağınızı en kısa zamanda nasip olsun sizede