kızlar sürekli kimyasal yaşayanlar hangi testleri yaptırdınız doktorlar neyden dolayı olduğunu net demiyor genetik test yaptırdım kromozom yaptırdım rahim filmi çekildim kan pıhtılaşması ve sıvı birikmesi var spermde sorun yok hiç bi sorun yok pıhtılaşma için iğneyle denemeye başladık ama beta hcg düşük çıktı zaten kimyasal olduğu belliydi neler yaptınız nasıl süreçler yaşadınız