Aksakal1907 ne güzel. )) Cici de bir eşi vardı, öyle anımsıyorum.. :) ama her eşyden çok bizi ilgilendireni oldukça başarılı bir hekim. Eşim benim bahçecide çalışmıştı, ve şöyle der, eğer ki bahçecide yaptırsa idik kesinlikle cem beye giderdik dedi ki ben de öyle seçerdim..