Mervemm takip ediyorum seni sanada dualar ettim güzel anne bizde aldırmıyoruz bi sürü perinetologlar gittik hale direnc devam ediyor plesantasi iri ve kötü çıkıyor anormalmis diğer gebelikler gore içi kanama alanlari var azda olsa beslenmiş kalbi durcak dediler hale atiyor şükür haftalar oldu direniyor içerde karnı geride direnç yüzünden zehirlenme oluo dedlt evde tansiyon bakıyordum 14 9 olunca geldik korkudan 17 oldu dogumhamde dinlendirdiler sakin ol bi die 13 e indi snra 12 8 yatırdılar doktorm yatsindemis idrar da kanda bisi çıkmadı 24 saatlik idrar toplansın demiş sabah 7 ye kadar yarına onu yapıyorum bu akşam da burdayiz perinetolog gelcek ne dicek bakalım yarında cvs yapılacaktı baska hastanede iptal etcez gbi arka tarafta orası da ama cikarnzlr öğlene kadar bide sonuç ne gelcek blmioz 🤲🏻 pediatriden gece hemşire bebegjn bilgilerini almaya geldi maşallah dedi bebek hedsye3 rağmen direniyor diye