Zinnire inşallah tabiki. Ben mamaya karşı değilim zaten, tabiki sarılık olmaması için süt yeterli gelmezse mama verilecek. Sadece biberon ve emzik kullanmak istemiyorum anlamındaydı. Biberona alıştırmak istemediğimden. Allah hepimize sağlıkla doğurmayı sağlıkla bol sütle emzirmeyi nasip etsin 💕💕