arirangg Gulbahar47 yerleşme kanaması olabilir eğer test bozuk değilse. En güzeli kan vererek emin olmak
Papiiii Gulbahar47 ola bilir kimyasalda gecirmis ola bilirsin.Ama det gibi bol kanaman yoksa ikinuc nokta gibi damla kan varsa yerlesme ola bilir
Zehross03 Gulbahar47 kimyasal gebelik olabilir kanama azsa yerlesmede olabilir kan vermen lazım canım
inci_tanesi Gulbahar47 Bende öyle olmuştum ilk oğlumda 5 gün adet olmustum testimde silik çizgi idi yok diye düşündüm üstüne görme oluyormuş
inci_tanesi Sinem94 Evet 5 gün adet gördüm normalde 8 gün sürerdi demek bu ay böyle oldu dedim meğer hamileymisim kalp atışını geç duyduk ama 10 haftalikti
Derya Gulbahar47 gidip mutlaka kan verin çünkü gebeliğin ilk zamanları üstüne görme denen olay oluyor herkes de olmasa bile adet oluyorsun çok nadir ama imkansız değil kan verin mutlaka🌸