birminnosannesi_ Geçmek bilmedi arkadaşlar ya ben bunu hamileyken çilek yiyip alna dokunmak olarak yorumluyorum sizin bir yorumunuz var mı? Veya böyle bir doğum lekesi olan var mı bebeğinde https://resimyukle.io/r/RghmBcPF5C
Aslaninannesi01 birminnosannesi_ ciğerde sürdüm çilekte oğlumda nokta kadar bile leke yok doğruluğuna inanmıyorum bilimsel açıklaması nedir bilemem
Krnn1 birminnosannesi_ bir arkadaşımın oplhnda var aynısı hatta aynı yerde çocuk büyüdükçe geçiyor yeri genişleddiği için
Yeniiannecikk birminnosannesi_ benim kızımda var ama ensesinde saçından dolayı görünmüyor dediğiniz gibi ağlayıp sinirlenince belirginleşiyor neden olur bilmem ben gül kokladım hamileyken sakın dediler ama iş işten geçmişti 🥺 gül koklayıp ensemi kaşıdigimj düşünmüyorum ama bilemicem
Deletedmom_110 birminnosannesi_ Çilek lekesi hurafe diye biliyorum canım ya başka bişeydir o birde bebek büyüdükçe o leke kayboluyor diye biliyorum 🌸
birminnosannesi_ Aslaninannesi01 yani hayır böyle bir leke geçici midir acaba onu demek istiyorum yoksa ilerki yaşlarına doğru kalırsa sıkıntı olur
Papatyaa_01 Aslaninannesi01 eşimde böyle inanmıyor hurafe bunlar diyor :) iyi o zaman herşeyi ye dokun çocuk manava dönsün diyo 🤷🏻♀️😂
birminnosannesi_ Yeniiannecikk bilmiyorum benim ilk aklıma gelen oydu belki yanlış düşünüyor olabilirim ama lekeyi kafaya taktım kalıcı mı diye
Yeniiannecikk birminnosannesi_ bizimmcok silik var ilk dogdugunda daha belirgindi şuan ağlasın belirginleşiyor 4 yaşında bu arada zamanla kaybolur mu bilmem 🤲🏻😔
birminnosannesi_ Deletedmom_110 bende hurafe diye biliyorum aslında ama başka açıklama bulamadım sanırım etrafımdakiler de dahil olunca😂 ama leke çok belirgin kalıcı diye korkuyorum
Deletedmom_110 birminnosannesi_ Geçer inşallah büyüdükçe dert etme benim bildiğim bu tür lekeler hep geçiyor siliniyor
gullokumum birminnosannesi_ benimde oğlumun göz kapaklarında ve iki yanağında resmen kırmızı far sürmüş gibi leke vardı ama zamanla kayboldu. Endişelenecek bişey yok caanim geciyo merak etme geçmese bizimki geçmezdi 🙂
Damla1995 birminnosannesi_ ablamin kizinon boyleydi hatta daha fzlaydi vakumla almislardi ondanmiydi blmiyorum ama aynen bu sekilde olan lekeai vardi ve gecti suan 6 yasinda. Cok deli agladigi kendini sktıgı zmnlar belirginlesio hafiften ama minik.
2MinnakAnnesii birminnosannesi_ Melek öpücüğü bebis buyudukce belirginligini kaybedecek ama agladiginda kizdiginda tekrar belirginlesjp yok olucak kizimda da var.
Ranammmm birminnosannesi_ Maşallah kuzuya dişide çıkmış benim oğlumunda aynı alnında var doğum lekesi tabi oğlum şimdi 15 yaşında 😅 büyüdükçe o belirginlik gidiyor çok hafif görünür şekilde kaldı
Yesim birminnosannesi_ valla çilekle falan alakası yok canım bir numaram da vardı suan iki yaşında geçti ☺️