CansuHakanDabakan Meryemmmm İnsan özlüyo, merak ediyo, bende gün sayıyorum az kaldı doktora gitmeye diye😇 Doktoru beklerkende heyecan yapıyorum bi an önce girsem diye☺☺☺Allah yokluklarını aratmasın🙏🏻