Kubranur11 kendi sancılarım başlamış. Ama acilmam hâlâ 1 cm. İlerlememis. Doktor istersen yatirayim siddetlenmesini bekleyelim dedi. Ben de sıkılırım hastanede diye eve geldim. Şiddetlenirse gitcem hastaneye. Sancım baslamasaydi suni ile başlatmaya çalışacaktı. Şuan için 60 şiddetinde sancılarım çıktı düzenli. Ama ben bişey hissetmiyorum. Sadece karnım sertleşiyor. Hiç ağrı yok 🤷🏻♀️