Elf_28_34 Elf-5 Sağlıkla kucağına al insallah canım Allah gönlüne göre versin cabucak toparlan insallah🤲
Rapunzelinanasi Kubranur11 aa aynı gün doğacaklar bebişler 😂 amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🌸 Allah kolaylık versin doğumunuzda 🙏🏻
Kubranur11 Rapunzelinanasi insallah agzinizdan bsl aksin ☺️ sabah suniye yaticm ama insallah yarin gun icinde dogururumm cok uzun surmezz dua edin 🤲🤲☺️☺️🙈🙈
Dnz35 Selamcanim murat hocadaydın demi dogumu o yaptırıor tecrubelerini nasıl gectğini anltrmısn 😀 gözün aydın buarada saglıkla gelsn
BirFeyzaBirBebek Kubranur11 evet ilk hamileligim. 39+2 olduk. En son 1 cm acilmam vardı. Bugün öğleden sonra yine gideceğim doktora
ies Papatya39 Ya küvezde alakalı bir şey dedi mi ben de 37 + 2 de istiyorum ama doktor ne der bilmiyorum daha konuşmadım
BirFeyzaBirBebek Kubranur11 doktor geçen hafta öyle dedi. Yarım saat sonra muayenem var. Tekrar konuşacağız bakalım
Kubranur11 BirFeyzaBirBebek benim de hayirlsiyla yarin sbaah 7 de yatisim var suni snaci 40+2 yiz yarn 3 cm acilmam vardi 37 den beri nakalim ne olck kanala girmedimi ama insallah sanciyla.girer…haber verin ☺️