yeninesilxanne Kızlar 19 haftalığım ve sigarayı bırakamadım, 2 saat içmeyim hemen başıma ağrı giriyor,herşeye sinirlenmeye başlıyorum. Kaç tane yol denedim bırakmak için ama hiç bi şekilde bırakamadım günde 10-12 tane arası içiyorum, benim gibi olan varmı 😔😔
Tubatgn yeninesilxanne tam sigara içmiyorum, eşim içerken bende nasipleniyorum.. Çok denedim ama mide bulantılarım bitince aşerdim resmen..
Merveclnk yeninesilxanne ben de bırakamıyorum hayır içmeyince içmiyorum da saçma yani 1 hafta içmediğim oldu. Eşim içiyor işte ondan otlaniyorum ben de günde 5 6 tane içiyorum off.
Biricik_1 yeninesilxanne Çok içiyorsunuz. En azından azaltmayı deneyin ben şuan 3.ye hamileyim normalde sigara içen biriyim ama hamilelikte karartıyorum. içemiyorum. Sadece ilk hamileliğimde karartmadim içtim ama baya azalttım günde 2 tane ’den fazla içmiyordum kendimi öyle şartladım her aklıma geldiğinde dur şunu yapayım içerim diye diye erteledim bu şekilde günde 2 tane tek içmeyi başarıyordum. Sende dene umarım işe yarar
hmzannesi13 Allah yardım etsin insallah tiksinti gelsin ve bırakırsınız zor bi alışkanlık bırakmak kolay degil ama kendinizi evladınızı hayal ederek motive etmeye calısın dogumdan sonra tekrar içersiniz gerekirse gin sayın yine hergün paketınızı alın elinizde yakın ama içinize çekmeyin belki bu bırakmanıza fayda saglar. yada 1 taneyi sonuna kadar bitirmeyin bir iki duman alıp söndürün sonra tekrar yakın
yeninesilxanne hmzannesi13 evet en azından yarım atmaya çalışıyorum yapabildigim kadar ama yine de cok vicdan azabı çekiyorum 😔
EmineDefneGokce yeninesilxanne inşallah herkese bi anda tiksinme gelir de bırakırsınız 🙁 ben çocukluğumdan beri tiksiniyorum inşallah bir gün başlamam 😞
Papatya1997 EmineDefneGokce küçükken , lisede ergenlik döneminde falan nefret ederdim ama sımdı bırakmıyorum
Papatya1997 yeninesilxanne maalesef ben Bır türlü bırakmıyorum esımlede sureklı tartışıyoruz ama o bana destek olmak yerıne bana trıp atıp canımı sıkıyor sureklı . Aslında doğra ıcen bır ınsanın bırakmadı ıcın kafasının rahat olması lazım . Benım kocişim anlamıyor destek olmaktan falan . E bırakacağım zaman sınırlı agresıf oluyorum idare etmıyor benı . Bende ıcıyorum tekrar
yeninesilxanne Papatya1997 benimki de öyle 3 taneden fazla içince trip atmaya baslıyor yarın öbür gün bi hastalık cıksın sorarım ben sana diyor. Haklı aslında ama o kadar istiyorum,çabalıyorum ama bi sonuca varamıyorum anlamıyor bunu
Papatya1997 yeninesilxanne benım kı benı ağlatıyor . Hamılelık hormaonları galan derken askında sureklı her dedıgı lafa ağlıyorum aslında kötü ondan degılde esım . Bende dıyorum kı senın benı ağlatman daha kötü aslında karın kaslarım kasılıyor dıyorum Ama öyle degıllllmı sımdı
eda-ak yeninesilxanne Ayni dertten muzdaribim. Henüz 7+3 olduk ama illeti bir türlü bırakamıyorum. Hamile kalmadan önce günde 1 paket içiyordum ama şu an en fazla 4 5 tane içiyorum bu kadar düşürebildim. 😒 Berbat bir durum hem vicdanım sızlıyor hem de bırakamıyorum o yüzden sizi iyi anlıyorum. Bir an önce tiksinmemiz umuduyla
yeninesilxanne eda-ak benimde öyle,inşallah hepimiz tiksinir bırakırız, sağ salim kucağımıza alırız cocuklarımızı
yeninesilxanne Papatya1997 evet aynen öyle. Zaten hormonlardan herşeye geriliyoruz normalde cok naif bi insanım ama şuan önüme gelenle kavga etmek geliyor imden,her söyleneni ters anlıyorum. bide eşler böyle yapınca daha kötü oluyor. Allahtan benimki cok uzatmıyor tamam diyor geçiyor yoksa onunlada kavga eder dururdum daha cok sıkıntı.