Esra255 fatmaa37demi5 Biz de 39+3 olduk artık. Bebiş doğum pozisyonunda doğum kanalında ama sancım hiç yok😏 Yarın kontrol var nst de sancı çıkarsa alacak. Yine sancı çıkmazsa 40. Haftamda suni sancı verecek. Bekliyoruz nazlı bebişleri 😂
Esra255 fatmaa37demi5 Hayırla sağlıkla kavuşalım yeter ki. Normal sancılar gelmiyor bi türlü ne yapalım şimdi 😂
DamlaPlt 39+4 ne yalancı sancı var ne de doğum sancısı hiç bir tık yok cuma günü kontrolümüz var bakalım doktorumuz ne diyecek😓
fatmaa37demi5 meleklerin_annesii yani bu saatten sonra tek umudumuz o zaten😅 günü bitti. Gelse de sürpriz olmayacak çok