fatmaa37demi5
Bende öyle düşünüyordum bugüne kadar ne açılmam vardı ne sancım ne de başka bişey doktorum geçen cumartesi günü gittiğimde yer silme hareketleri yap, egzersiz yap, hurma ye, adaçayı iç, günde en az bir saat yürü dedi hepsini yaptım activating labor diye bi egzersiz buldum o egzersizi de sürekli yaptım en son pazartesi günü bütün evimi dip köşe kaldırıp yerleri sildim geceden sabaha hiç durmayan bel ağrım vardı bugün kontrole gittiğimde 2-3 cm açılmam olduğunu söyledi doktorum isterseniz bunları bir deneyin 😊