suscarparimm Deletedmom_85 Ben ne bileyim bu böyle bişey elin angaralısı hayatında biber mi temizlemiş aşko
suscarparimm limoncicegim2 Kız cayır cayır yanıyor resmen bide bunu yemeklere koyuyolsr allahtan yemiyorum yesem nasıl olur
Burdabirivar Aynı sorunu bir hafta önce yaşadım krem sürdüm bekleyemedim bile elim de sürekli buzlarla 6 saat durabildim sonrasında acile gitmek zorunda kaldım ve avil iğne oldum yarım saat içinde geçti alerjik reaksiyon olmuş
Cemrenin_annesi80 suscarparimm bende yasadim biber salcasi cikardigimizda kesinlikle eczanede anestol krem aldir en etkılı çözüm benim yapmadigim kalmamisdi onu sürdüm biraz.bekleyince hafifleyip geciyo hiç vakit kaybetme
yabadabaduu suscarparimm başına bela mı aradın bacım sen 😂 elini vücudunun hiçbiyerine sürme aman diyim 😂
suscarparimm yabadabaduu Sürmüyorum sürmüyorum 😂 Yok isot biber yapamam ben gider alırım ama yapmam bu nedir yaaa
Gulll333 Bende kışlık biber doğramıştım yanmıştı elim inanki yoğurt sürdüm silverdin sürdüm buz tuttum kaç saat ama iki gün boyunca yandı mahfoldum valahi iki küçük çocuğum var onlara bakamıyordum resmen elimde hep buzla duruyordum çok geçmiş olsun
GoktugAlp suscarparimm 😂😂🤦🏻♀️AYnn ya bide geçmiyormuş haha 😂 çamaşır suyuyla yıka bacım iyi gelir inşallah
mavipapatyaa suscarparimm kışlık yaparken başıma geldi. Toprak yogurt sirke buz limon domates antibiyotikli merhem aklina gelicek herseyi denedim. Beş saat sonunda bir parol ictim travazol sürdüm gecti. Varsa anestol silverdin bunlarda ise yarıyor.