suscarparimm Kızlar bilen vardır illaki urfada isot zamanı kuruluk, biber salçası falan yapılır. Bende ilk defa bu sene yapayım dedim demez olaydım ellerim öyle böyle değil alev alıyor resmen yok mu bi çare 😢😭
Sumiire suscarparimm eşimin halası acile gitmişti buyüzden bi krem vermişti ama ismini bilmiyorum kidste okudum böyle bi post ordan aratabilirsin
Ahsenimveben suscarparimm geçen hafta aynı olay gece başına geldi kaba sirke koy elini içine köy beklet canım öyle geçti de yattim
suscarparimm Sumiire Ay bu alerji gibi değil yanlız bu bildiğin acı biberin acısı anlatamam gözlerm bile yanıyor
Sumiire suscarparimm başıma gelmedi ama çevremde çok oldu böyle biliyorum yangısını dur ben bakayım bulabilecekmiyim
GoktugAlp suscarparimm 😂😂🤦🏻♀️AYnn ya bide geçmiyormuş haha 😂 çamaşır suyuyla yıka bacım iyi gelir inşallah
Deletedmom_85 Bilirim o acıyı 2 gün çektim. Kendi kendine geçmesini bekledim ama aralıksız 48 saat yandı abartmıyorum… Şartlar gereği ilaç bir şey alamadım bağ evindeydim. En azından krem falan alırsın o şekilde atlatırsın diye düşünüyorum. Geçmiş olsun
suscarparimm Deletedmom_85 Sağol canım vallahi ölüyorum resmen ben bilsem böyle bi acı girişirmiyim eşim yapma demişti tutturdum yapcam diye
Deletedmom_85 suscarparimm O kadar aklıma kazınmış ki acısı şimdi köyden biber geldi onlarda acı dokunamıyorum. Bir şeylerle tutuyorum sürekli eldiven poşet ne gelirse elime :) sizde bir dahakine daha dikkatli olursunuz. Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer derler ya o misal…
suscarparimm Deletedmom_85 Ben ne bileyim bu böyle bişey elin angaralısı hayatında biber mi temizlemiş aşko
DefneErva suscarparimm Anestol pomad diye bir krem var, onun hızlı etki ettiğini söylüyorlar. Bende geçen ellerim yanınca araştırdım ama almaya vakit bulamadım. Denemedim yani 🤔 Allah yardımcın olsun, gavur acısı derler ya öyle bir şey bu..
limoncicegim2 suscarparimm bende acı biber doğradım eliim mahvoldu Silverdin sürdüm anca bir saate geçti
suscarparimm limoncicegim2 Kız cayır cayır yanıyor resmen bide bunu yemeklere koyuyolsr allahtan yemiyorum yesem nasıl olur