Minigim38 siz sancı hissediyor muydunuz ben hiç hissetmedim rapor almak için doktora gittim 32 haftada on dakika nst ye bağlayalım bakalım bir dedi beş dakikada bir gelen doğum sancım çıktı doktor da şok geçirdi sen bunu nasıl hissetmiyorsun diye üç gün sonunda çıktım hastaneden inşallah biraz daha bekler benim bebeğim de henüz çok erken