Ben 32. Haftada başladım 36 haftalık olduk anca bitti. Hazırlamaya başladıkça utuledikce sürekli eksik çıkıyor korkuyorum bakmaya yine çıkacak diye 😀 Aslında üşengeç değilim ama babynest yatağın sungerine kadar yıkadım anca bitirebildim erken başlamak iyidir 😉