Yagmur1991 Allah inşallah gönlüne göre versin canım ama 11 haftalıkken doktorun anlaması imkansız çünkü gelişimi tamamlanmamış oluyor. Benim eltim yıllardır kadın doğumcunun yanında çalışıyor bende hamile kaldığımdan beri 3 farklı doktora göründüm biraz evhamlı bir anne adayı olduğum için 🤣 Hepsinden öğrendiğim ortak şeyler. Cinsiyet gelişimi erkekte daha erken gözükse bile gelişim 16. Haftaya kadar devam eder. Kendi dokturum 13+e iken kıza benzetti ama gelişim 16. Haftaya kadar devam ettiği için asla %100 diyemem dedi ve 16. Haftada kız olduğu netleşti o yüzden en azından 14+dan sonrasını bekle cinsiyet için.