anneee hafsa2020 hayırlısı valla ben çatı diye gittim ne agrı ne sancı hooop Doğuma bi baktım kızım yanımda 😂
deletedmom503 Hafizeipek Insallah 3. Dogumum da oyle kolay olur hamileyim gun sayiyorum ama bu sefer sanki zor olacakmis gibi geliyor 😣😞
TugbaKnalada Ben 38 2 yim bugün kahverengi bir su geldi kanlı. Dr a gittik çatı muanesi de oldum . Doğmıyacak çocuk doğmuyor eve geri döndük :))) çanta ile gittik
Yelizsa deletedmom503 selamlar Doğuma hazırlık yaptınız mı yürüyüş plates hurma yeme vs gibi merak ettim 👼🏻
deletedmom503 Yelizsa Ne zaman canım anlamadim simdi ki hamileligimi soruyorsan yerimden kalkacak mecalim yok Ama 2.dogumu soruyorsan herhangi özel bisey yapmamıştım canim sadece aksamlari eşimle yuruyorduk yarim saat o kadar
Yelizsa deletedmom503 😊 Galiba ben konuya ortadan katıldım Yeni Doğum yaptınız ilk hamileliğiniz sandım Rabbim evlatlarınızı bağışlasın bu hamileliğinizde kolaylık versin 🙏
deletedmom503 Yelizsa Amin canim sagol 😍onemli degil bu 3. Dogumum olacak Allah izin verirse benim anlattigim dogum hikayem 2.dogumumdu sen onu sordun anladigim kadariyla herhangi bisey yapmadim canim😘
Yelizsa deletedmom503 teşekkür ederim evet onu sordum Ne güzel geçmiş darısı hayırlısı ile başımıza cnm yeniden saol 🙏