hafsa2020
Hayır tatlım sancı yoktu yani varmış da ben anlamamışım muayeneye gitmistim 5cm acılmam varmış dr şaşırmısti nasıl.hissetmezsin randevun ogleden sonra olsa evde dogacakmış cocuk demisti😂😂Allahdan rand sabahdi 😄ve çantam tabii ki arabadaydi annem 15dk yoldan gelene kadar ben dogurmuştum çantasız ve yanlız çıkma evden 😉😉