Vücuda , bebeğe ve erken geç döllenmeye bağlı değişiyor bence . Bir de çok hareket edip sürekli ağır aşırı iş yapan kadınlar genelde erken doğum yapıyor . Benim ikinci gebeliğim 37 olacağız inşallah ilki de erkekti 38+0 da doğdu , bu da beklemeyecek gibi kafası baskı yapıyor şimdiden . Bir de kızlara eksik etek derler bence hurafe hepsi ☺️