fatmaa37demi5 Eboz buyuk ihtimalle bende suni sancı ile doğurucam çünkü doktorum en fazla 40+5 e kadar beklicez dedi
fatmaa37demi5 Eboz yapmadığım şey kalmadı hepsini yaptım aynı. Düzgün sancım bile olmuyor sadece gün içinde bir kaç defa yalanci sancim oluyor
Elf_28_34 Eboz valla bende oyle umut ediyordum. Ama bu sene ki kizlar biraz inatçı çıktı gelmek istemiyorlar. O kadar yurudum hurma falan yedim ama tık yok😅
EmineDefneGokce Eboz ben çok çok merdiven çıktım . çok squat yaptım çok çok yürüdüm. Hurma suları falan içtim benim cadı 40. Haftada gelmeyi tercih etti 😂
Eboz EmineDefneGokce benim kızda %90 babasına çekeceği için inat eder gelmez bu gidişle bende 40 beklerim ne hayallerle erken gelir diye bekliyorum 😀
Eboz EmineDefneGokce Rabbım hayırsızsa bile hayırlı eyle gönlümdeki tarihte gelse diyorum eşim başka şehirde izin alacak erken alsa biter izin kız yok geç alsa kız dogar gelir yetişemez kaldım öyle 😊