Nuray08 İlk çocuğum da o kadar çok bez değiştirdim ki en son a101 de sofia var o çok iyi gelmişti hem deneme paketleri var 8 li eğer pişik yaparsa diye bence süper onunla bezi bıraktım çok memnundum
Muhammedinannesi2424 2 oğlumda o kadar bez değiştirdim ki en son bim bezine kaldim oda iyi çıktı. Şimdi sleppy aldım bide 1 paket bimden aldim yenidogan onunla başlayıp bim beziyle devam edeceğim
2baby1moms _ipek_Ayaz_ ben de Molfix kullanıyorum 3 numara bez 112 li 150 liraya alıyorum hatta BİM’in bezine göre çok kaliteli ve hesaplı