_ipek_Ayaz_ Bayanlar BİM’in bezini ve Islak mendilini kullanıp memnun olan varmı Şuan o uygun geliyor bana 💞
Annesininportakali53 _ipek_Ayaz_ arkadaşım kullaniyor memnun ama içerik olarak temiz değil canım ve bana o bile pahalı geliyor nedense. Ben baby turco kullanıyorum hem içeriği çok temiz hemde uygun
yabadabaduu _ipek_Ayaz_ bimin değilde şokta bebeland satılıyormuş bi ablam kullanıyor doğduğundan beri hem çok ucuz hem daha hiç pişik yapmadı dedi bi bakın isterseniz
Bebek_5467 _ipek_Ayaz_ bebeğim 2 buçuk aylık doğduğundan beri BİM’in bezini kullanıyorum çok memnunum araldasimda aynı şekilde bebeği 7 aylık 7 aydır onu kullaniyo koku falan yapiyo demişler ama hiç daha öyle biseyle karşılaşmadım
Ezgisrerkli Islak mendilini değilde bezini kullanıyorum memnunum ama değiştireceğim sürekli zam yapıyorlar
_ipek_Ayaz_ Annesininportakali53 Ben Molfix almayı düşünüyordum ama dediğiniz gibi BİM’in bezi ve Molfix arasında çok bir fark yok sanki hepsi pahalı valla
_ipek_Ayaz_ Bebek_5467 Hangi ıslak mendili kullanıyorsunuz pekii Dalin ıslak mendil aldım ama oda hep pişik yapıyor diyorlar
3melekannisi _ipek_Ayaz_ valla canım ben şokun bezini islak mendilini aldim hatta dogum cantasina koyacağim herseyi soktan aldim bebeland marka insallah sorun yaşamam
Bebek_5467 _ipek_Ayaz_ baby turco kullandım sleppy de guzeldi şuan e bebeğin markasını kullaniyorum ama pek memnun değilim bence en iyisi baby turco bu yeşil paketli olanlardan
Annesininportakali53 _ipek_Ayaz_ molfix ve baby turco içerik olarak en temiz bez. Alacaksanız bunları tercih edin derim. Diğer bezler pişik yapabiliyor
2baby1moms _ipek_Ayaz_ ben de Molfix kullanıyorum 3 numara bez 112 li 150 liraya alıyorum hatta BİM’in bezine göre çok kaliteli ve hesaplı
Babytwo2 _ipek_Ayaz_ çok zorda kaldıysam kullandım ama sllepy en azından ondan daha iyi gelmişti bana
AleynaSvn _ipek_Ayaz_ memnun kalınır kalınmasına ama fiyat olarak bence değmez adet fiyatı 2 liradan fazla onun yerine baby turco öneririm ayrıca sürekli indirime giren bebek bezi sürekli stok yapıp alıyorum ve çok memnunum
O1gencanne _ipek_Ayaz_ kullan kız 1,5 senedır kullanıom cok memnunum.bı ara canbebe denedım cırtları acılıp sarkma yapıo.asla onermem.ama bımın bezı sarkma da yapmıo cırtlarıda sağlam.gunde 2 veya 3 kez değiştiriom kzıımın altını yaşımız 2😘