8 haftalık hamileydim. Dün kanamam oldu hastaneye gittim progestan verdi. Maalesef bugün kontrole giderken yolda kaybettim bebeğimi. Doktor şimdi eve gitmemi eğer istersem kürtaj için sabah gelebilecegimi söyledi. Ağrım ve kanamam var. İlk defa düşük yapıyorum ne yapmam gerektiği hakkında hiç bir fikrim yok şuan:(