Ebru8141 Selammm annisler, 37. Haftada bebisleriniz kac kgdi? Normal doğum isteyenler veya yapanlar açılmanız var mıydı 37.haftada ?
kahvesever__ Ebru8141 ben yaptım 37+2 de doğum sabah nişanım geldi gece suyum geldi ondan öncede 1 cm açılmam vardı
Ebru8141 Ebru8141 ben normal istiyorum çatım ortaymis normal doğuma engel değil ama kesin normal dogurursun da diyemem dedi doktor ve suan açılmam yok. Benzerini veya aynısını yaşayıp normal doğum yapan var mı?
Serap-Yigit Ebru8141 benim çatım dardı. Doktorum doğum sonrası. Normal doğum yapabileceğini düşünmedim sadece denemek istedim dedi. Peki neden direkt sezaryene almadınız dedim. 5 cm açıklıkla sezaryene almak istemedim dedi. Haliyle dikişim çok oldu
Serap-Yigit Haftada doğum yaptım 3210 doğdu. Ama hastaneden çıktığımızda 2880 oldu. Sonra çabuk kilo aldı çok şükür
_ozlmm Ebru8141 Benim de 36+5 iken açılmam başlamıştı dün ve bugün su gibi akıntım geldi bebek suyundan şüphelendim doktoruma sordum oda açılma ilerlemiş olabilir yarın gel dedi yarın gideceğim 3200 3300 arası çıkmıştı kilosu
Serap-Yigit Ebru8141 yoktu. Ya da bilmiyordum. Perşembe çatı muayenesine çağırmıştı doktorum ben Salı günü doğurdum. Suyum gelince açılma 5 cm olmuş ama. Hastanede 5 cm açılma denilip suni sancı takıldı
Gamze2022 _ozlmm 1 gün var aramızda bende 37+0 oldum sizin karnınız aşağıdamı benimki düşmüş aşağıya ağrınız nasıl
Ebru8141 Serap-Yigit seninkide saçmalamış bacım yazık olmus ya çatı muayenesi zaten doğum seklini belirlemek için madem çatın dar neyin denemesi Allah m ya
M_glsm Ebru8141 37+1 haftadayiz 2 gun sonra konturolum var bakalim kac olmusuz🥰 en son 34+3de 2190gramdi
Ebru8141 M_glsm ne kadar cok aralik var arada benim 32den sonra 2 haftada 1 37 yabi bugunden itibaren haftada 1 e düştü kontroller
duuyqquu M_glsm bizimde 34+1 de 2180g çıktı ortalama 3200 gibi doğar dedi doktorumuz ☺️ size bir tahmin söyledi mi. 36+1 de gideceğiz biz de 3ekimde merak ediyorum 😌
_ozlmm Gamze2022 Evet aşağıda duruyor biraz ağrılarım çok değişik öyle çok olmuyor aslında ara ara belime ağrı giriyor belim geçince hafif kasıklardan vuruyor sonra geçiyor uzun süre olmuyor ama bebek çok sık toparlıyor kendini bi iki gündür öyle hissediyorum gece uyandığım da bile toplanmış bir şekilde oluyor sizin nasıl
Gamze2022 _ozlmm benim karnım aşağıda baskı yapıyor bebek sürekli lavaboya gidiyorum ara ara belime adet ağrısı gibi ağrı giriyor yarım saatt sürüp geçiyor karnım aşağıda olduğu için ağır geliyor bana cuma günü kontröle gitcem bakalım ne dicek doktor